Karakurt benim ilk doğumum öyle başladı ne açılma ne sancı ne de suyumda azalma vardı doktorum ne olursa olsun bi yerden su sızıyor bu şekilde enfeksiyon olur dedi.Sana şu durumda suni sancı versem oda boşa eziyetten başka birşeye yaramaz Dedi ya sezeryan yada normal doğumu beklemeyi her koşulda kabul ediyorum şeklinde imzalı kağıt alıcam dedi ama bunu da ancak cahil insanlar bekler bu şekilde riske atar Dedi ben sezeryan seçtim doğumum öyle gerçekleşti