Findiksu_mom Suraaa 3 buçuk ay oldu doğum yapalı. benim de var malesef 😒 doğumdan sonra adet olmadım şüphelendim gittim kan verdim negatif cıktı hemen spral taktırdım🙄
Suraaa Findiksu_mom kırkım çıkınca bende spiral taktım cnm ona rağmen test bile yapıyorum acaba bu akıntı neden
Findiksu_mom Merymery2233 adetliyken takılıyo normalde rahîm ağzi açık oluyo ve daha rahat takiliyomis. eger doğumdan sonra adet olmadıysan yine takiyolsr cunku rahim agzi yine acik kasilma yok ya 😊