SudeSerpil Kızlar merhabalar ankarada özel keçiören hastanesine gidiyorum doktorum ilgili ama doğum nasıl olur hastane nasıldır bilemiyorum orada doğum yapan oldu mu acaba şimdiden çok teşekkür ederim
Bilgeninannesi SudeSerpil muayeneye gittim geçende oraya ama özel gibi de değil devlet gibi de değil bilmiyorum pahalıysa ben olsam değiştirirdim pahalı değilse de çok da sorun etmezdim 😊
cokkasmabeabi SudeSerpil ben 2 sene önce doğum yaptım. Sezaryen yanlisilar. Ve artık güvenli bı hastane değil.
Btlersy Dr bana acık acık38den önce doğurxak olursan buraya gelme büyük doğuma git dedi ne gidecem bidaha medisise gectim sanki zorla gidiyoruz
SudeSerpil Btlersy doktor kimdi peki doğum paketi alınca da mı 38den önce doğuramıyoruz o nasıl laf Doktora bak medisiste ne kadar paketler içeriği nedir acaba
Deletedmom0190 Btlersy SudeSerpil hanımlar orada bebek yoğun bakım ünitesi olmadığı için doktor öyle söylüyor.
SudeSerpil Deletedmom0190 o konuda haklisin çoğu özel hastanede yokmuş zaten o sebeple demiş olabilir
Ummuhumeyra SudeSerpil bende uygun fiyatlı hastahane arayışındayım doğum paketi değilde sadece doğum daha uygundur değil mi? Eğer doktorunuzdan memnunsanız gidip görüşmek isterim 🌼❤
SudeSerpil Ummuhumeyra ben doktorumdan çok memnunum mustafa bey çok ilgili ama hastane geçen sene 2bine doğum yaptırmış bu sene 5 bin diyor o konuda muallâktayım başka yerde bakıyorum bi yandan
Btlersy Medisiste 4bin doğum yanında saray gibi kalıyo drlar daha ilgili yenidoğan yoğunbakımda var tavsiye ederim
SudeSerpil Btlersy normal veya sezeryan olarak ayrılıyor mu doğum ücreti paket içinde neler var aldınız mı siz acaba
Btlersy SudeSerpil ben paket almadım 30.haftada başladıgıö için ayrılıyor sezeryan normal ama paketlerde organizasyon oda süslemesine hediyesine kadar var
Medine_1992 Btlersy bende öyle sordum canım sadece doğum 5 paket 7 dediler karambole mi söylüyorlar fiyat acaba