Kadriye-melek1 Kızlar yaaa aşırı bi halsizlik uyku hali ama uyuyamama sizde de mevcut mu yerimden kalkasım gelmiyor . Geceleri uyuyamıyorum o yüzden mi bilmiyorum
3_melek_annesi Kadriye-melek1 34 baftaligim gece uyukusu bitti diyebilirim o yuzden gündüzde surekli uyumak istiyorum gecseydi su 4 hafta
littleangel Kadriye-melek1 ben de çok yorgun hissediyorum bacak ağırlarım çok oluyor yürüdükçe 😔 biyandan da yürümek hareket etmek istiyorum ama çabuk yoruluyorum 🤷♀️ 34+4 üz ..
Rojda35 Kadriye-melek1 bu haftayla birlikte yalancı sancılar başladı galiba sabahtan beridir belimden asagıya vuran bi agrım var nefesimi kesiyo 😔
Kadriye-melek1 3_melek_annesi bende hemen o an gelsin 38 39 doğum olsun istiyorum artık dayanacak hal kalmadı 😔
Kadriye-melek1 littleangel yürümek hareket etmek istiyorum bende ama ettirmiyor zaten kasılıyor kalıyorum :( zormuş son dönemler
Kadriye-melek1 3_melek_annesi 32 de 2 kiloydu benim ki kız bebek bi sonraki pazartesi kontrol var bakalım kaç olmuş
littleangel 3_melek_annesi 3_melek_annesi benim bebek bir hafta geriden geliyormuş 😔şuan 2.300 kilosu..Doğum şekli henüz belli değil 🤷♀️🤷♀️Sizde durumlar nasıl ?
3_melek_annesi Kadriye-melek1 benim de 33 te 2400 du benkm bebegim de kiz 2 kizim 1 oglum olacak yani
Amniyosentez Bende 33+3 gece uyuyorum sabaha karşı uyanıyorum bi daha uyuyamıyorum. Öğlene doğru bir uyku bir halsizlik bastırıyor öğlen uyuyunca da bütün işler yemek kalıyor🤭