Merhaba arkadaslar benım 2.gebelığim suan 25 haftalık hamıleyım ve bekarken bende bel fıttıgı vardı ama ılk gebelıgımde hıc sorun yasamadım suan 2.gebelığimde 1 haftadır ınanılmaz derecede agrı yaşıyorum bacagıma kadar atıyor gecelerı uyuyamıyorum affedersınuz lavoboda bıle bazı geceler oturamıycak derecede ağrı yapıyor ve sabahlara kadar uykusuz kaldıgımı biliyorum acıle gıttım hamıle oldugum ıcınde agrı kesıcı verıp gönderdiler. Bu hafta ıcı hastaneye gıdecem bakalım doktor ne dıyecek.benım gıbı durum yasayan var mı varsa neler yaptınız ve neler yapıyorsunuz hamılelık anında