32+3 haftalığım tüm gün bebek hareketsizdi bebeğim akşam doktora gittim nst bağlandı hiçbir şey yok çok şükür ultrason da baktık bebeğin kalbi ve suyu iyiydi ama ne yaptıysam hareket alamadım çok Şükür akşam bir kaç hareket alabildimm normal mi bu durum yaşayan var mı!?