ikizannesiFilizkaradogan sabları cok gec uyanıyorum ozamanda gec kahvaltı yapıyorum bebegim ac kalıyor hissi geliyor sizde nasıl durumlar
Mine ikizannesiFilizkaradogan ben bu gün şeker yüklemesi yapılacak diye aç durdum sabah o kadar çok tekmeledi ki ultrasonda bile 🤣 uyarı veriyor onlar
Damla________ [bilinmeyen] kız bende öyle düşünüyorum billiyomusun ama tekme atmasına rağmen kalkamıyorum yavrum açlıktan bayiiyor icerde 😅
ikizannesiFilizkaradogan Mine artık tekme atmayı bırak hep bişeyler yiyorum rüyamda oda ters takla atıyor icimde 😂
Damla________ [bilinmeyen] ikizannesiFilizkaradogan Ah anam olaydı keske hamilelik boyunca annemde kalsaydım okuz gibi olurdum ben sütler kasarlar ballar etler tembelleştim iyice
Mine ikizannesiFilizkaradogan amaaaan sen aşermeye geçiyorsun artık bebeğin canı neler istiyor açlıktan 🤣🤣