9+3 ten selam olsun kızlar...kusmam ağrım sızım çok şükür yok.. hafif sabahları bulantım oluyo..onun dışında sadece gün içinde çok halsizim çalşıyorm işyernde bişy yapmak istemiyorum ama boş oturuncada zaman geçmiyo ..
bi an önce su 15.hafta falan gelse diye bakıyorum cinsiyet öğrensekte alışverişe başlasak