Dkk Hanımlar 12+2 haftalık hamileyim. Önceleri sadece koku \ toz olunca öksürüyordum. 2 gündür sıklaştı. Boğazımda ağrı ateş vs hiç bir belirti yok. Yalnızca öksürüyorum bazen nefesimi kesiyor . Varmı tavsiyeniz 🧐