Mervekara95 Kaçıncı haftadan itibaren ultrason öncesi çikolata yenir Canlar 🤔 yarın 12+4 ikili teste gideceğim yesem bir faydası olur mu?
AATozarr Mervekara95 ikili test için gittiğin de genelde ultrasonla bakmıyorlar ama sen bilirsin yiyebilirsin☺️
Deletedmom2224 Mervekara95 neden çikolata yiyeceksiniz ki ultrasona girmeden çikolata yenir diye bi kaide yok 😊 hareketli olsun istiyorum diyorsanız öğleden sonra gitmeniz yeterli o saatlerde uyanık ve hareketli oluyorlar
AATozarr Mervekara95 2 gebeliğimde de önce ikili teste sonra ultarasona bakıldı kendimden yola çıktım tabi ben 😂
Saraalp Mervekara95 önce radyolojide ultrason yapılıyor daha sonra kan veriliyor ben ufak bir parça çikolata yemiştim
Mervekara95 Deletedmom2224 Sabah çok erken gideceğim o yüzden yersem kendini daha iyi gösterir mi diye merak ettim
Deletedmom2224 Mervekara95 sabahın erken saatlerinde genelde hep uyuyorlar çikolata bile işe yaramayabilir 😊
Deletedmom2224 Mervekara95 çok hareketli olursa zaten görülmeyebilir 😊 inşallah gösterir de fazla merakta bırakmaz 👼🏻 sağ salim gelsin inşallah 💕 💕