Sinemderinnaz 29 haftalıgım bebegım 2 hafta onde gidiyormus iri bırazcık bugun hissettm hareketlerını ama daha az ve seyrek sizinkılerde bu haftalarda azalmayamı basladı??
Erkekanasiyiz 29+2yiz Benim ki tam aksine gun gectikce cok daha fazla hareketleniyor ve artik kendini bir yere dayadiginda karnim aciyor diyebilirim 🤗 ama sizinki önden gidiyorsa normaldir azalmasi yeri daraliyor annesi 😍
Symn Erkekanasiyiz benimde aynı sizin gibi hiç durmuyor gece özellikle acıkınca zaten uçan tekmeler geliyor dün gece uyumadım çorba içtim öyle doydu uyudum hareketli bebek sağlıklı bebek diyorlar ama bazen bu kadar normal mi diyorum