Ecrimmihran Sizde durumlar nasıl Kasım anneleri bizimkinim gelmeye niyeti yok gibi doğumu başlatmak için yptgnız özel şeyler varmı bitki çayı egzersiz gibi 😊
Betulackln Ecrimmihran 38+4 olucam 12 den sonra ne gelen vaar ne giden gecen hafta cati muayenesinde 1 cm açıklığın var dedi 41 e kadar bekleyebiliriz dedi eger gelmezse baklm
Guligul Ecrimmihran 38.haftada neden dogum bekliyorsunuz anlamadim. Gebelik 40 hafta suruyor. Sezeryan yaptiracaksaniz zaten beklemenize gerek yok. Kisacasi bebegin henuz gelmemesi gayet normal. Keyfinize bakin.
Bsranurrr Ecrimmihran 39+2 gunluk olduk canım gelen giden yok sabır mecburen bekliyoruz Ins cok gecikmezler
GizemSzr Betulackln Ben de bugün 38+5 oldum. Dün doktorum bir parmak açıklığın var suyu ve diğer her şeyi çok iyi 42’ye kadar bekleyebilecek durumdayız dedi. Yalnız bebek henüz kanala girmemiş sizde durum ne bebek kanala yerleşmiş mi?
Ecrimmihran Guligul bu benim ikinci hamileliğim ilk kızım tam 37+5te dünyaya geldi zten 37den sonra sadece kilo alıyolar doğal olarak insan bekliyor canm
momof3 Guligul Çünkü o 40 hafta sadece tahmini bir tarih,gebeliklerin %80’i 39 hafta bitmeden tamamlanıyor.Zaten 37’den sonra her an gelme durumu olduğu için insan bekliyor 🙃
Bcokgcm Benimkide şimdiden 3.800 kilosu ve yapılı bebek diyolar buda anneyi korkutuyo nasıl normal yapıcam diye
Rabiaesma Evet ya gelmeye hiç niyetleri yok 39+1 olduk hiç bir belirti yok Rabb'im sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Betulackln GizemSzr 39+4 oldum canm ben yanlis yazmisim da bnmde suyu falan normal dedi cati muayenesinde 1 cm açıklığın var demisti gecen hftada kafasi kanala yerlesmis dedi 41 e kadar bekleyebiliriz dedi eger gelmezse bndede hic bi belirti yok sanirim gorcez 41 i
Zezey bizde 38+6 olduk 1cm açıklık 6gün önce nişan geldi gebelik şekerimden dolayı doktorum 39 son dedi. yarın gidicez ve normalmi sezaryen mi karar vericek :/ ama sezaryen olmak istemiyorum açılmam olmuş mudur meraklıyım
Zumer01 38+1 olduk bizde doktorumun verdıgı tarih Aralık 2 ama tabi kısmet öncede gelebilr veee keşke şuan geliverse diyorum🤪bebek hazneye girmıs muayenede oyle demıstı doktorumuz. Dua edin kızlar denilen tarihten once sagsaglım kucagımıza alalım çunku babamız asker ve bazı saglık raporu gibi ıslemlerı nedeniyle mecburi bir islem. Kendisinde de bı kac hastalık cıkmasın dan oturu heyete girmesi gerekiyo ve heyette verilen tarih de 2 Aralık🙄yanı bebekle aynı gune gelıyo. Bu arada kendisinde cıkan hastalıklar ufak tefek onu takmıyoruz ama askeriye biraz kıl herseyi dıdıklıyolar 8 nedenle bu islemler sozlesme yenileme acısından onemlıymıs ama konunun ozetı onların ıslemlerı yuzunden esim doguma yetısemıyecek tosunum tam gunun de dogarsa. Suan tum hamilelerin duasını istiyorum hanı kabulda oluyomus yaa🙈😁biraz daha erken gelıversın tosunum da babasıda bizim yanımızda oluversin luffleeennn🙏rabbım herkese tabıkı oncelıkle saglıklı dogumlsr saglıklı evlatlar nasip etsin ama gonul istıyo iste naparsın esinin de yanında olmasını😪
Elif2561 38+0 hicbir belirtim yok henüz vajinal muayene olmadım cumartesi gel bakalım dedi doktorum. Sabah afedersiniz ishal olmuşum şimdi de böyle tuhaf bir mide bulantim var . Ne yapsam şaşırdım
Cemredeniz 38+0 da beklemedeyiz. 37 haftadan beri rahim kaslarını çalıştırdığı için hurma, ahududu yaprağı çayı, tarçınlı su , sguat ,çömelme hamileliğin başından beri düzenli yürüyüş yapıyorum amaaaaaa gelmiyor minik kuşum yerini beğendi heralde♥️