Bsecill Kızlar bebeğim ocak sonunda doğacak Allah nasip ederse, kundak battaniye tavsiye etti bir tanıdığım kışın rahat olur diye ama gerekli mi bilemedim sizce?
zcolak Bsecill kayınvalidem kundak için pazen bezden yapılmış battaniyeler getirdi. Ben dokusunu çok sevdim. Aradığınız öyle bir şey mi?
Dilek114674 Bsecill canm ben de aldım ınstagramdan 10 numara 90 tl ye aldım ama süper bise geldi çok beğendim istersen sayfayı paylaşayım bakarsın bir
Bsecill zcolak https://i.hizliresim.com/9YZXL9.png böyle hazır kundak gibi bide sanırım baya kalın battaniye gibi bu. gerekli mi bilemedim çol rahat oluyor kış için içine koyup direkt dışarı çıkabilirsin felan dedi tavsiye eden kişi
shrbrk Bsecill battaniyeyede sarabilirsin kalin tulum giydirebilirsin. ben mart cocugu olmasına rağmen tulum aldim 😊
3_melek_annesi Bsecill buyuk kizim ocak doğumluydu cok isime yaramisti acildi derdi falan olmuyor citcitini tak cik.cok rahat
Bsecill shrbrk tulum almadım ben ama alsam mı battaniye aldımda bu kundak battaniye rahat öı olur ama kısa süreli bir kullanımı var değer mi bilemedim 🤦🏻♀️
Dilek114674 Bsecill canm 4 ay boyunca kullanacak bebek arabasında falan çok rahat oluyor sen bilirsin tabiki
Bsecill Dilek114674 peki kalın mı sizin aldığınız yani mesela Mayısta felan çock pişer mi içinde sizce
Bsecill 3_melek_annesi evet bana tavsiye eden kişide sizin dediğiniz gibi dedi açılmıyo pratik rahat oluyor dedi çok teşekkür ederim tavsiyeniz için 💕
Dilek114674 Bsecill hayır mayıs ayında kullanabilirsin ben adana da yaşıyorum mesela ve mayis ayında biz kullandık