Busra1808 Kızlaaaaar bu happy kafamı karıştırdı ya son adet tarihinin ilk gününü yazıyoruz değil mi bitiş gününü değil ? ben bitiş günü olarak takipteymişim hep ilk günü değil 11 haftaydı şimdi 12 çıktı anlayamadım 🙄🥴
Zeyk Busra1808 evet son adet tarihinin ilk günü canım doktor da sorar hep bu şekilde kayıt olurkende uygulama bunu sorar :)))
Ezgimrt1 Busra1808 ayy sanırım ben hep son adet tarihi denilince bitiş olarak hesaplattım bacım ne yaptın kafam allak bullak oldu 🤣🤣🤣 33. Haftadayız o kadar zaman geçti ki 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Denizgumuskaya Busra1808 12+1 oluyorsn ozaman benim de 25 Ağustosdu 🤭🙈 şuan 12+2 yiz ultrasonda da öyle cikiyo zaten
Busra1808 Denizgumuskaya tamam canııım aramızda 1 gün varmış yani bu Arada da :)) karnın çıktı mı biraz ay 😂
Baloglum93 Busra1808 adetin ilk günü yazılır çünkü adetin ilk günü bı sonraki ayın yumurtası atılır ve biz gebeligimizi yumurta yaşına göre takip ederiz