Rmysa_29 Sghslove son haftalar yavaş yavaş aşağı iniyo canım ondandır benimde 37+5 aşağı inmiş bende aşağıda hissediyorum
Simsim6 Sghslove benim de oluo bazen 36+2 yim o kadar asagida ki cati muayenesinde doktorum bak basi burda hissediyorum dedi😁
Kubraseyit00 Sghslove valla 21+3 bende orda hissediyorum. Ilk oglumuda hep orda hissederdim 😂😂 cok mu.hoslarina gidiyor anlamış degilim 😂😂😂
Rmysa_29 Sghslove benimde kafa baya aşağı da ağızda nerdeyse çıktı çıkcak ama 1 aydır giden gelen yok.
Rmysa_29 Sghslove benimde kafa baya aşağı da ağızda nerdeyse çıktı çıkcak ama 1 aydır giden gelen yok.
Rmysa_29 Sghslove benimde kafa baya aşağı da ağızda nerdeyse çıktı çıkcak ama 1 aydır giden gelen yok.
Sghslove BeybininAnasi o dönemde yavaş yavaş yukarı çıktıklarından aşağıda hissediliyor diyorlardı şimdi de yerine sığmıyor ☺️