Bsradeke genetik sanırım hiç krem kullanmayıp bir tane bile çatlağı olmayanlar var kremleri boca edip bir sürü çatlağı olan da var benim cildim normalde kuru hamilelikten dolayı daha da kurudu. Ben biodermanın atoderm seriisni kullanıyordm hamilelikten sonra doktorum devam edebilirsin dedi freil oil yağ kullanıyorm hindistan cevizi yağ kullanıyorm öyle bakalım daha 16 haftalığım bilmiorm çatlağım olur mu ama annem ve ablam maalesef çaylağı olmuş hemde çok 😔