tuzi34 ben pendikte dr halil mesut beye gittim radyolog. İnstagram sayfasıda var pendik devlet hastanesinin karşısında yeri. 390 tl. Ama inanılmaz ilgilendi neşeli bir beyfendide. Detaylı durdurup durdurup adam kalkıp anlatıyo ne neresi, bu çizgi ne işe yarıyor. Serçe parmaktaki kemiğe kadar. 1 saat sürdü. Renkli poz vermedi oğlum bekledi yürüttü tekrar denedi. Çok ilgilendi gerçekten:) herkese tavsiyemdir