Zuzum_20 Kızlar gebelik sekerim 200 cıkıyor doktorum dahiliyeye yönlendirdi yarın gidicem nasıl bi tedavi uygulanıyor bilen var mı yada bebegimi etkiler ona zarar gelir diye çok korkuyorum
Lindam Zuzum_20 benim de yüklemede 200 çıktı doktor insülin yazaıcam günde 3 kez kullanman gerek dedi. Kabul etmedim diye yaparım düzeltirim dedim. 1 hafta diyet yaptım ikinci hafta açlık tokluk şekerlerimi ölçtüm iyi çıktı değerlerim hatta hemşireler senin şekerin Yok dediler. Doktora da sonucumu gösterdim diyete devam et dedi ünsüzün kullanmana gerek Yok dedi.
Belindaa Zuzum_20 Valla canım benim gebelik şekerim de 180 çıkmıştı bişey yapmaya gerek yok dedi doktor biraz şekerden kısıp sağlıklı besleneceğiz dedi. Gün içerisinde şekerim hiç çıkmıyor hep normal seyrediyor o yükleme günü çıkmıştı sadece o yüzden çok fazla kasmıyorum kendimi şahsen ben ama senin için insülin önerebilirler endokrinoloji uzmanına görünmende fayda var🦋🦋
Zuzum_20 Belindaa benim seker yuklemesinde değil gün içinde ölçümde öyle çıkıyor canım o yuzden endişe ediyorum
Zuzum_20 Lindam benim yuklemede değil aclık tokluk sekerimi ölçüyorum öyle çıkıyor yediklerime de dikkat ediyorum halbu ki niye böyle bilmiyorum
Poncikveannesi Dahiliye endokrine gönderdi,endokrin diyetisyene gönderdi sonuç 2 sayfa diyet listesi onu yeme bunu ye misali 😊😊
Cananesat Canim benimde 189 çıkmıştı ilk saat şeker testinde. O günden beri dikkat ediyorum beslenmeye. Karbonhidrat , şeker ,unlu mamuller kesinlikle yok. Sen ya diyette bir şeyleri yanlis yapıyorsun ondan yüksek çıkıyor ya da diyet yeterli değil.
Zuzum_20 Cananesat benım seker yukeleme degıl ac tok da cıktı ılk ıdrar testımde yuksek çıkınca dıkkat ettım ölçmeye basladım dıkkat de edıyorum yedıklerıme ama anlam veremıyorum
Cananesat Zuzum_20 Canım o zaman vakit kaybetmeden doktoruna danışmanı öneririm. Şeker maalesef gebelikte ileriki dönemde sıkıntı yaratabiliyor (Allah yaşatmasın inşallah hiç kimseye ). Diyet yeterli değilse insülin kullanmak faydalı olabilir. Allah şifa versin inşallah cümlemize.
Cananesat Zuzum_20 Allah'ın izniyle olmaz inşallah korkma . Stres ,korku , üzüntü şekeri daha çok yükseltir. Sen sakin olmaya çalış , çok şükür yüksek şekerinde tedavisi var . O yüzden sen rahat ol ☺️
Grhn Zuzum_20 çok yüksek değil canım insuln vereceğini sanmıyorum sadece diyet listesi verebilir dikkat et der onlada düşer zaten
Lindam Zuzum_20 şaşırdım şimdi brokoli kan şekerini dengeler normalde. Porsiyonlarınızı küçük tutun yanına ekmek yemediniz değil mi?