melikeaynrr Kızlar ya canım çok çiğ köfte istiyor bugün eşim alırken sordurdum adam etli çiğ köfte yasak artık et suyu ile yapılıyor dedi zararı olur mu çok yemek istiyorum ......?????????
Hsrt42 melikeaynrr Zararlı çünkü çiğ et war ve bu hamileleikte kurt ulusumuna neden oluyormus bi arkdsmda yedi vucudunda kücük kurtlar oluşmuştu
Cans melikeaynrr İçinde çiğ et yoksa sıkıntı yok . Abartmadan yiyebiliriz . Ama alternatif bikaç yere daha sorun et suyu da sıkıntı olabilir. 🤷🏼♀️ Kendimiz yapmıyoruz sonuçta nasıl kaynatıldı suyu nasıl çıktı bilemeyiz ☺ Şifa olsun meleğinize ❤
Zely35 melikeaynrr canım etsiz çiğ köfte olduktan sonra ne zararı olucak ki içinde bulgur salça soğan var. Ha kısır yemişsin ha çiğ köfte. Etsiz olanından ye kendini sıkıntıya sokma 😄
Merve0306 melikeaynrr ben 4. Ayımdaym belki 10 kere yemişimdir cnm doktorum yiyebilrsin dedi etsizse sorun yk ara sıra yemekten bişey olmaz hamburger de yedim valla dışarda dayanamdm 🙂
melikeaynrr Hsrt42 sürekli tüketmiyorum ikinci ayım bitti ilk defa çok istedim acaba bir kere yeme ile de olur mu ki kurt 😩😩😩😩😩
Kekmez melikeaynrr hiç birşey olmaz kardeşim köftelik bulgurdan yapıyorlar merak etme rahatlıkla ye kendinde yoğurabilirsin ben kendim yoğuruyorum
melikeaynrr Cans inşaallah şifa olur canım benim saol daha da almam yemem aman sabredeyim şurda altı aycık kaldı 😊😊😊😊💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Kibarbaby melikeaynrr canım nedense benimde canım arada çok istiyo ve yiyorum hiç bi sorunla karşılaşmadım ☺ Sende sıkıntı yapma bir çok çiğköfteci etsiz zaten ☺ yani bulgur ve baharat ☺ Hatta bulgur bebeğine yararlı bile 😘
melikeaynrr Merve0306 arada bir kaçamak olur diyosun☺ Hep unutuyorum ya doktora sormaya neyseki krizi atlattım bakalım bir daha kine🙈 sağlıkla gelsinler inşaallah 🤰🏻 Teşekkürler 💐💐☺
melikeaynrr Kekmez bende kendim denerim bir dağdakine canım bakalım teşekkür ederim içimi rahatlattınız ☺💐
melikeaynrr Kibarbaby canım benim yaaaa İnan ki yediklerimin vicdan azabını çekiyordum Rabbim razi olsun su serptin ☺☺☺☺☺☺💐
ZeynepKara melikeaynrr ohooo ben hamileliğimin başından beri yiyorum haftada 1 ya da 2 kez bişey olsa bana olurdu ama bildiğiniz bi yerden alın mesela ben osesten başka yerden yemem
melikeaynrr ZeynepKara bende osesten almıştım 😊 teşekkürler cnm rahatladım yazılanlardan sonra yani☺💐💐💐
Yusufaras melikeaynrr ilk defa duydum ben hep yiyorum çarşıya çıkınca cok sukur birsey yok olmasida simdi okuyunca kendimi kötü hissettim
melikeaynrr Yusufaras bende kötü hissetmiştim ama cnm bak arkadaşlar yorumlarda sorun teşkil etmediğini anlatmış içim rahat etti seninde rahat olsun😊😊
Kibarbaby melikeaynrr inan ki gönlün hep rahat olsun ☺ Bence yasak olan okadar çok şey varki şu yorumu okuyunca fakat bazı şeyler yasak değil sadece dozunda olmalı. Hem 9 ay neye nekadar dikkat edebilirsin ki . Biliyoruz ki birazda sakınılan göze çöp batar ☺
Essa melikeaynrr walla hamile oldugumdan beri bol bol yedim. Neyseki bisey olmadi, illa da bisey olcak diye bi kaide yok cunku bir sebzeden bile kapacaksan kaparsin hastalik ki yemeyenlerde bile cikti da bende cikmadi hastalik