Busak1 yok canım almadı herşey çok iyiymiş şükür şuan 31+6 yım 1970 gr 42 cm yanlış hatırlamıyorsam. Ayın 16 sında kendi kliniğine geçiyormuş hüseyin bey seninde bilgin olsun randevu falan alacaksan. Birde diğer doktorların fiyatı 3.400 normal doğumduya hüseyin beyin normal tek doğum 3.800 müş