Kızlar bende gizli şeker çıkmıştı günlük ölçüyordum doktorumda hala yüksek bunlar dedi bugün kontrlm vardı gittim doktorum dahliyeye yönlendirdi insüln için dahliye doktoru da yarın sabah aç karnına gel bugün tatlı bişeyler yeme yarın o yüzden yüksek çıkmasın dedi ama ben ilk defa (diyet yapıyodum zaten) dayanamadım canım böyle çok tatlı çekti anlatamam ama kızlar çok istedim 1 tane luppo yedim küçük bişey zaten yedim ama pişman oldum :( bide fırında ekmeğimden bulamayınca evde beyaz ekmek vardı hani tapuk kısmı deriz ya o kadar yedim ben şimdi yarın gidip tahlilleri yaptırmasammı acaba ya çok kafam karıştı :(