Kızlar bu zamana kadar kasıklarımda yani afedersiniz iç çamaşırımın tam iki tarafında da agrı vardı hafiften. Rahatsız edici değildi. Ama dün bgn böyle daha cok sag kasıgımda çizgi seklinde eklem yerinde agrı var. Yani böyle morluk agrısı gbi sanki. 4 5 gündürde evde yürürken aniden kasıklarıma agrı giriyo kramp gibi kitlenip kasılıp kalıyorum. Dinlenip tekrar ayaga kalkıyorum yine aynı sey. Korkmaya basladım aslında bütün bunlar dogum yaklastıgı içindir büyük ihtimal ama sizlere de sormak istedim. Sizde durumlar nasıl ? Var mı benim gibi aynı durumu yasayan ?