Kbraltn Arkadaslar 12. Haftadayım ve karnımın alt bölgesinde ara ara agrı oluyor. Sizdede varmı böyle birsey?
Seydtrker Kbraltn 12 haftalık olduk bizde çok ayakta kaldığımda benimde oluyor Arada kramp giriyor bide ama normalmiş
Kbraltn Seydtrker 2 düşüğüm oldugu için 2 haftada bir doktor kontrolünde oluyorum. Ona ragmen sürekli telaşlıyım