Eminecamus Merhaba .
Ben 14+2 haftalık hamileyim benimde agrılarım vardı ve hala devam ediyor kan olmadığı sürece problem olmayacağını söylemişti doktorum ben panik atak hastasıyım hemen doktoruma gidiyordum gece gündüz bir kaç gün öncede çok midem bulandığı için aradım çok kötüydüm ağrılarımda vardı . Bana gülerek cevap verdi mid bulantısı bebeğin yaşıyor ve iyi olduğunun habercisiymiş . Bu arada bu zamana kadar hiç midem bulanmamıştı 🙂 Bildiklerim bunlar umarım için birazda olsa rahatlamıştır. Hayırlı ve sağlıklı akşamlar 🤗