Fnur10 Busbus00 bende öyle 26. haftamın sonunda çok az hissetmeye başladım çok korktum şu an 27+3 hala az doktora söyledim olabilir bazen sıkıntı yok dedi
Mervettas Busbus00 bende 27.haftadayim gecen hafta ayni şekilde oldu bana da az hissettim heralde stresten onu da etkiliyor dedim kendi kendime ama son bir iki gündür tekrar başladı hareketlenmeye
mrtmt Haftadayim benim de sizin gibi bazı gün yerinde durmuyor. Bazen de pek sakin . Hafif hissediyorum hareketlerini. Doktor normal dedi bana da
Busbus00 Aynenn öle bende tedirgin oluyorum aslında 10 olmustur evet ama önceleri hareketliliğine alıstırdı simdi merak etiriyo ☺️