25+2 yim bence metabolizmadan su içsen yarıyor gibi bişey oldu sanırım ben çok almadım hamile kaldığım kiloma ulaşmama daha 8 kilo var ama binada 3 kilo almışım ama çok acıkıyorum gerçekten günde 4 5 öğün yemek yiyorum son günlerde mandalinaya taktım 4 günde 10 kilo yedim 😂