MalektElbayti İlk gebelik ise geç hissetmeniz normal ama 22 haftaya kadar hissetmezseniz doktorunuza danışın
MalektElbayti Ben 18 haftalık hamileyim hissetmeye 4 aylıkken başladım atıyor gibi oluyor karnınız göbek deliği altından oluyor genelde
Seymalp İlk gebelıgım doktor 6 aylıkken oynamaya baslayabılır dedı ama neredeyse herkes 14 haftada baslıyor hıssetmeye tedırgın olmaya basladım😣
MalektElbayti Seymalp tedirgin olma canım uştrasonda problem görünmüyorsa seninki biraz tembel demektir 😊 İlerde hissedersin merak etme biraz büyüsünler o tekmeler bizi uyuymıcak bile 😊