Cokokuyan_dorukusunannesi48 AnneyimHamileyim Ileyda_12 çok sevindim hayırlı olsun kızlar sağlıkla büyüsün kuzucuklar:))🧿🙏🏻
AnneyimHamileyim Cokokuyan_dorukusunannesi48 Amin inşallah gülüm hepimiz yavrularımızı kucaklarımıza aldıktan sonra sağlıkla büyütelim ❤️
Ileyda_12 AnneyimHamileyim cuma günü gittim keseyi gördük bu cumartesi tekrar gidicem inşallah kalp atışını duymaya
AnneyimHamileyim Ileyda_12 Ne güzel malesef burda (fransada) herşey randevu ile oluyor ve hemen yer olmuyor .. doğum ne zaman görünüyor senin canım
Ileyda_12 AnneyimHamileyim allahın izniyle temuzzun 5de bakalım bi kaybim var 7 ay önce olmuştu hiç kalp atışını duyamamıştım inşallah bu sefer duyarım biraz korkum yok değil
Ask_H AnneyimHamileyim canım haftaya falan git doktora sabredemem dersen de perşembe git doktora kese falan görürsün 3200 falandı karından zar zor küçücük kese gördük bizde haftaya gittiğimzde daha netti herşey
AnneyimHamileyim Ask_H Iki hafta sonra randevum var ayın 2 sinde 7 haftalık olurum inşallah ultrasonda görcem fransa da istediğin gibi gidip göremiyosun yada kalbini falan dinleyemiyosun canım mecbur randevuyla ve hemen de vermiyorlar dolu oluyor