Hayalet Bende hiç bulantı,tiksinme,kusma gibi seyler yaşamadım 25+4 üm cok şükür. İnsallah bundan sonrasıda böyle su gibi gecer. Sizin gebeliğiniz yeni,hamileyim diyemiyor olmanızı ben anlıyorum 😌 12-16 hafta sonrası bebegınızle iyice aşina olacaksınız. İnsallah hep rahat bi süreç geçirirsiniz