As1iokay Kızlar 37 . Haftasında bebegi dogum pozisyonu alan varmı karnımda cok yukarda en ufak inme yok döndürebilir bi yol bilen varmı 🤗
Burcu00 As1iokay bende 38 haftalığım benim de dönmemiş doktor dönmez diyor sezeryana gün vericek onu bekliyorum 🙁
NurBulut96 As1iokay 37.haftadayım bayağıdır başı aşağıda pozisyonu almış, tabi çatı muayenesi den sonra tam olarak belirleyeceğiz normal mi sezeryan mı diye
As1iokay Burcu00 🥺 hayırlısı olsun tabiki ama çok isterdim normal doğumu yaşamak en saglıklı nasıl geliceklerse öyle olsun 🙏
Burcu00 As1iokay kesinlikle sağlıkla gelsinler nasıl geldikleri önemli değil bende isterdim normal Doğumu ama nasip değilmiş
As1iokay NurBulut96 döndüyse girer kanala allahım hayırlı dogumlar nasip etsin hepimize inşallah istedgn gbi yaparsn inşallah ❤️
Gul94 36+3 Benimkisi dönük pozisyonda ancak sezeryan istediğim için sorun değil inşallah istediğin gibi olur gerçekten sağlıkla gelsinler artık