Eliferbil Arkadaşlar merhaba ben 20 haftalık hamileyim fakat hareketini hissetmiyorum doktor randevum da bir hafta sonraya. Sizler ne zaman hissettiniz şuan yaşadığım durum anormal mi
Yasmncm Eliferbil cok normal bende o haftalar hissetmezdim daha dogrusu anlamlandıramazdım bir iki haftaya hissedersiniz
Emos_64 Eliferbil İlk gebeliğinse 22. haftaya kadar hissedememen normal canım ama kısa süre içinde minik minik hissedersin pıt pıtlarını 🥰 merak etme ☺️
Serap46 Eliferbil çok normal net hatırlamıyorum ama belki 22de falan hissettim ilk kelebek çırpınışı gibi hafiften.
Semaa12 Eliferbil ben 20.haftalarda cok kucuk damar atmalari gibi hissetmistim ama hergun degil bi kere 2 kere bi haftada
Busegk Ben 23. Haftadayim 4-5 gundur hissetmeye basladim.doktorum da normal oldugunu soyledi bu durumun.