denizinannesi03 Selam kızlar, 3-4 gündür inanılmaz kabızlık çekiyorum. Ikınmamak gerekmiş ama mümkün değil wc de saatler harcamam gerekiyor.çözğm öneriniz var mı? Bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum 10 yıl aradan sonra kendiliğinden geldi minnakım.
Hacer_ikiz_gebe denizinannesi03 ahh keşke herkeste şıp diye işe yarayacak bir çözümü olsa🙄 denemediysen deneyebilirsin.. “yemek yerken yudum yudum su iç diyetisyen tavsiyesi. “ kayısı klasık zaten.. 2,5 3 lt su içmeye calış. Ama bunlara ragmen olacaksa oluyor ben 2 haftaya kadar yasamıyodum ama demir hapına basladım kabızlıkta beraberinde geldi onu da kullanmak zorundayım napcam benimde çarem kalmadı 🤷🏻♀️
Sweetblonde88 denizinannesi03 kesinlikle doktora danışın ve ilaç takviyesi alın kronik hale geliyor ve düzene girmiyor.
Yusufeymeninannesi denizinannesi03 ben her sabah kahvaltıda peynirin yumurtanın sebzenin üzerine bol zeytinyağı döküp yiyorim kabızlık gitti
denizinannesi03 Hacer_ikiz_gebe ben de demire başladım ondan sonra oldu, kayısı incir hep yiyorum ama acaba ilaca alışana kadar mı bu süreç?
denizinannesi03 Burcaln neredeyse 1 aydır magnezyuma başladım, ilk ayda çoktu kabızlığım sonra geçmişti. Ama bu sefer şiddeti fena. Teşekkür ederim.
denizinannesi03 Annem sabah bir tatlı kaşığı zeytinyağı içmemi önerdi yumuşadı valla kızlar. Eğer içemem derseniz akşamdan incirleri zeytinyağında bekletip sabah aç karnına içince de şifa oluyor muş yarın denemeye başlayacağım. İnşallah şifa olur
denizinannesi03 Hacer_ikiz_gebe evet inciri yiyoruz zeytin yağını da istesen kaşıkla içebilirmişiz. İçmezsek sadece incir yenebilir ☺️
gsgullsum Magnesia calcine saba var kızlar doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz sanırım neredeyse 2 buçuk aydır kullanıyorum bebek büyüdükçe dozu artırmak gerekiyor