Abcd1111 30 hafta 3 günlüğüm karnım çok aşağıda gelen giden gördüğünde karnin çok aşağıda niye yukarıda deil acaba nedenn
Abcd1111 Cokokuyan_dorukusunannesi48 ee ama insanların tepkilerinden korkuyrm işte bizim bı akraba var onun son haftası diyolar onun göbeğinin aşağıda olmasigerekiyorken seninki aşağıda onunki yukarıda diyorlar senn çok zorlncksnn ne bilim yaa ürkütücü 🙄🙄🙄
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Abcd1111 Kimseyi dinleme hele de doğum hikayesi hiç dinleme sen kendine özelsin.Moral verecekleri yere neler söylüyorlar düşündürüyorlar insanı hiç gerek yok.Sağlıkla gelsin yavrun🙏🏻🧿
Zehraak Doğuma yakın aşağı iniyor diyorlar sizin baştan beri öyleyse Dr bişi demediyse sorun yoktur Allah'ın izniyle
Zehraak Abcd1111 o zaman sıkmayın hiç canınızı Allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin insaAllah