Yaklaşık 4 gündür vajinamda iğne batması gibi bir acı hissediyorum bazen zonkluyor ayakta bile duramıyorum dün gece de sancıları girdi devamlı.Akıntım gebeliğimin ilk gününden beri oluyor beyaz ve koyu bir şekilde geliyor normal mi acaba. 2-3 hafta önce sabah ugandığımda iç çamaşırımda ıslaklık hissettim ne koku nede leke vardı doktorum hiç bir sorunun yok dedi 1 ay sonra randevu verdi kendi kendime mi endişeleniyorum acaba annem de karnın çok düşmüş dedi erken doğum olabilir mi nasıl anlarım kafam çok karışık