Kadin doğuma gitmedim canım ama doktorları mükemmel gerçekten eşim ameliyat oldu ben ise bagcilar devlet hastanesinde baş ağrısı şikayetiyle gittiğim de beynim de kist olduğunu öğrendim ve hiçbir test yapmadan sadece önemsiz doğuştan deyip gönderdiler tek mr girmiştim cerrahpasa ya gittiğim de hemen mr ve ilaçlı mr istedi sonra hormon testi göz flmi istedi evet önemsiz ama iki gözün arasında göz damarlarına baskı yapabilir dedi sürekli araştırıldı 6 ay da bir kontrol istedi çok ilgililer gerçekten tavsiye ederim hastanenin eski ve bakımsız olduğuna bakma bence