Bernagacc Bebeğimin hareketlerini hissediyorum 32. Haftadayız çok hareketli şu dönemlerde ama eli nerde ayağı nerede başı nerede bilmiyorum ne zaman hissedicem acaba yada bunu hissedecek miyim diye sorayım ☺️
37aysgl Bernagacc 36 olduk canım ama ben hala elimi bacağımı anlamıyorum elime kemikleri geliyo hareket edince fıstığımın ama anlamıyorum 😂
Akademisyenanne Bernagacc canim pozisyondan anlayabilirsin. Bizim bebis dogum pozisyonunda bir haftadir. Bugun ayagini yakaladim🙈cok tuhaf bir duyguydu. Surekli itiyordu. Poposudur diyordum. Meger ayagiymis. Avcumun icinde hissettim resmen. Tabi cok ittigi icin canim yaniyor bazen ama olsun🥰
Gul94 Akademisyenanne benimde aynı arada ayaklarını avucumun içinde hissediyorum avucumu dayıyorum karnıma o itiyor ben mest oluyorum 🥰🥰
Bernagacc Akademisyenanne bende öyle ayağını felan yakalamak istiyorum ama erkek sanırım ☺️ Ya aslında baya güçlü olduğunda ayağıyla yaptığını anlıyorum eliyle ittirmesi daha kibar oluyor ama tam olarak bilemiyorum
Minik_fasulyem Akademisyenanne canm ya bişey sorucam benm bebğimin hareketleride bazen canımı çok acıtıyo bu normalmi
Akademisyenanne Bernagacc bas asagi duruyorda kasiklardaki ittirmeler eli oluyor😊bizimki kiz. Gece hic uyumuyoruz masallah. Elimiz ayagimiz aktif🙈
Akademisyenanne Minik_fasulyem normal canim. Kemikleri guclendi. Yeri daraldi. O yuzden canimiz aciyor.
Mtzkuzum Akademisyenanne kaç haftalıksınız bizimde küçük hanım doğum pozisyonunda elleriyle resmen gıdıklıyor rahmimi 🙈🐣
Bernagacc Akademisyenanne evet benimde aynen öyle oluyor aşağıya bastırıyor eliyle kibarca yukarı sert bastırıyor ayaklarla 😂😍