Hatice_mustafa Esmahan Canım yorulmussun ya da üşümüş ayakların soğuktan konya da gerçekten havalar soğuk dünde benim ağrıyordu bişey olmaz patiklerini giy . Konya nin ayazı bitirir.💓👍👍👍 Bu arada 21+4üm
Mebos Esmahan bendede oluyor arada yorulduğumda dikkat et ayaklarını üşütme birde sıcak tut yoruldun mu caba benim belim genelde ağrıyor ama yorulduğumda inan daha fazla oluyor
Suheyla19A Esmahan 18.haftadan beri bel agrisi bende de var hatta cok yuruyunce kalcalarima vuruyo ve zor yuruyorum karnim birden buyudugu icin oluyormus dengemizden dolayi😊
mermeral Ben de 22 haftalığım olmuyor şimdilik öyle bir şey ama kasıklarda ağrı olması normal bir durum. Kanama, lekelenme yoksa endişe etmeyin.
Zeyk Her ay regl olduğum tarihlerde ağrılarım devam ediyor benim. Birde yumurtlama dönemlerimde 24haftamiz ve şuan
Xedice__10 28 haftalık hamileyim . 21 haftada bende de olmuştu hatta acile girmişdim hər şey normaldi , korkma canım
Suheyla19A Esmahan o yüzden bu agrilar bile cok tatli geliyor bana sukurler olsun bunlari bile yasiyoruz 🙏😊
Suheyla19A Esmahan bi tane düşüğüm oldu 5 bucuk haftalik bu ikinci insallah rabbim devamini nasip ederse 🙏
Esmahan mermeral ilk 20. Haftada hissettim canım 22 de daha çok hissetmeye başladım sen hissediyormusun