Funal Arkadaşlar daha 15 haftalık hamileyim kendi sağ bobregimde genişleme cıktı doktorlar çok erken olduğunu söyledi benim gibi erken olup doğum yapabilen oldu mu
Gulnur Funal benimde 6 7 aylik ken bobrek agrim vardi ilk gebelikte olabiliyomus sana tavsiyem gece o tarafina yatma duzeliyo ustune yatarsa daha cok genisler
Elif_arslan Funal gebelikte oluyor bi dereceye kadar normal kabul ediliyor bol su iç yürüyüş yap oraya baskı olmasın çok o yanına yatma
Nurkyn Funal benim ablam da aynı şey oldu böbreği 30 hastalıkken sanırım böbreğine tel takıldı büyümemesi için ameliyat olamıyordu çoçuk için sonra 38 haftalık doğum yaptı
Funal Gulnur işte bende o aylarda ogrenseydim keşke ama çok erken olduğundan doktor da çok ümitli konuşmadı
gizembas Benimde sol bobregimde var canim bol su ic dedi hamilelikten olabiliyomus bende 16 haftalikken ogrenmistim
Funal Ya 2. Evredeymis 3 olunca stent takılması gerekiyormus çok şeyler duydum çok korkuyorum açıkçası
Funal Gulnur bebekte erken doğum riski de oluyomuş çok şey diyenler var ilk gebeligim o yüzden ne yapicagimi bilmiyorum sadece aşırı üzülüyorum 🙁
Gulnur Funal ben iyi bi doktora gittim cnm stent takinca bi sorun olmuyor dedi doktor ama sen iyi bir doktora gorun bence herkeste bir olmaz falan kesin bisey demiyim ben