Kubradem Dün bana da oldu 3 saat falan sürdü düzenliydi ama geçti 😬 Hastaneye de gitmedim,ikinci gebeliğim sancıyı az çok biliyorum o yüzden,doğurmadım hala aynı bedendeyiz 😬🙁 Ama bence doktorunuza danışın yinede düzenli mi takip edin ve zorlarsa gidin