arkadaşlar merhaba, 3 ekim’de zorunlu kürtaj oldum. 9 haftalıkken hafif lekelenmeyle doktora gittim 7. haftada kalbinin durduğunu söyledi ve ekimin 3’ünde de kürtaj oldum. Hala regl olamadım doktor duphaston verdi sabah akşam içiyorum ama hiçbir regl belirtisi yok. İlk bebeğini benim gibi kaybedip tekrar hamile kalanlar var mı? Ve ikinci gebeliğini sağlıklı geçirip kucağına alanlar. Hiçbir test yapmadılar ilk düşük olduğu için ama huzursuzum😞 bir de ne zaman regl oldunuz? teşekkür ederim şimdiden ❤️