Canım burada kullanan birileri yazmıştı. Ben de almayı düşünüyordum ama biraz fikrim değişti. Sen emzirirken diğer memeden sızan sütü toplamak işe yarıyormuş daha çok. Diğer elektrikliler gibi süt kanallarını açamıyormuş sanırım. Bir de galiba ilk 3 ay iyi ama sonradan yetersiz geliyormuş süt de azaldığı için. Ben yine almayı düşünüyorum ama bir mochi bir tane de tekli elektrikli alacağım sanırım.