Hasretdilmac13 Bugün dr ye gittim bebeğin beyni su topluyor daha tanı koymak için erken dedi sonuçlar Ankara’ya gitti benimle aynı durumu yaşayanlar varmı lütfen yazın 😢😢😢🙏
Musel Hasretdilmac13 allah yardımcınız olsun inşallah sonuçlarınız güzel çıkar beneğinizi sağlıkla kucağınıza alırsıınıız inşallah 🤲🏼
Deletedmom6 Hasretdilmac13 Inşallah hiçbişey olmaz canım şuan sonuçları beklemek ve bebeğin büyümesini bekleyip gözlemlemekten başka çare yok.