Merveozyilmaz Merhaba kızlar 🙂 daha öncede bağırsak sıkıntılarım vardı ama bu aralar neredeyse kabızlığım hiç geçmiyor 😒 bu durumu yaşayan önerisi olan var mı acabaa
snil Merveozyilmaz Düzenli olarak kayısı, zeytinyağı, kefir gibi ürünler tüketince kabızlığa çok iyi geliyor 🙂 Birde ben doktor tavsiyesi ile geçen hafta probiyotik kullanmaya başladım hap şeklinde, 10 günlük acılı sürecim son buldu şükür 🤦♀️
Ay-Bek Merveozyilmaz Ben de fena şekilde kabızım başından beri 3-4 günde bir çıkıyorum ama çok ağrılı ve az bir şekilde. Sürekli ıkınıyorum malesef. Doktorum dubhalac önerdi. Bir günde 2 kapak içtim. Hiç bir etkisini göremedim. Sürekli gaz yaptırdı bana çok kötü yaptı. İçenler ishal olmuş. Bana etki etmedi bile:/
Sevda15 Merveozyilmaz bence en iyi ilaç su bol bol hiç boş durma dan iç canım yanında şişe olsun bittikçe doldur iç öyle bir faydası varki
Minikmucizem_ Merveozyilmaz bende de var hamilelikten oncede oyleydi zaten. Zeytinyagi iciyorum bi kasik cok zorlandigm zamanlar sabah ac karnina. Bide geceden suya 2 ceviz iki gun kurusu koyuyorum sabah suyunu icip ac karnina sonra icindekileri yiyorum bana iyi geliyo cok zorlanmiyorum sende bi dene istersen
Sweetblonde88 Ay-Bek en yüksek dozda için kaç ml ve kaç kere içtiniz bende kronik kabızlardanım az içince fayda etmiyor sadece gaz yapıyor.
Efuchama Merveozyilmaz benim de başından beri var kayısı kompostoları zeytinyağı fln bi yere kadar idare etti bebeğim büyüdükçe kıvrandıran sancılar haline geliyor duphalac zararsızmış doktorum onu önerdi günde 1kapakla başla dedi ben çok ishale dönmemek için bi gün içip bi gün içmiyorum yoksa ishal ağrısı çekiyorum NEDİR BİZİM BU BAĞIRSAKLARLA İMTİHANIMIZ 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ay-Bek Sweetblonde88 Çalıştığım için gece içersem sabah bir sorun olur diye korktum. Günde 2 kapak içtim sonuna kadar doldurup etki etmedi. Acaba gece yatmadan 2 kapak mı içsem? Cuma akşamı içeyim de evde olayım ertesi gün.
Nazottt Merveozyilmaz duphalac surup en kisa ve net cozum.benzer sikintim oldu mahfoldum doktorum duphalac onerdi hocbir yan etkisi yok.onla rahatladm
Sweetblonde88 Ay-Bek çok tok olmamak kaydı ile gece 40 ml olarak tek kapak için cuma günü bir deneyin. Su da için üzerine bir miktar.
Melikekrtc1 Kızlar 3 gündür bende de kabız gibi gibi bişey var ama. Ama her sabah yapabiliyorum. Yaparken resmen acıyor ve daha sonra kanıyo gibi. Korkuyorum. Doktora sordum magnesie calcine ilacını verdi bilmiyorum işe yarar inşallah.
Pinkberyy Merveozyilmaz kuru erik kaynatıp suyunu iç ve kabuklarınıda ye. Benim hayatımı kurtarmıştı🤗
Salihsaliha Decavit kabız yaptı beni bı de progeston var ama decaviti içmeyi bıraktım. Bir de sabahları aç karna bir bardak kefir içiyorum çok şükür dört beş gündür her sabah düzenli lavaboya çıkmaya basladim. Kullandığınız vitaminlerle de alakalı olabilir decavit beni çok zorluyo nasıl kullancam bilmiyorum