Dilekklc27 Bugubn doktora gittim 13+2 yim cinsiyet erkek dedi ama ben hep kiz olur diyodum sizce degisir mi sizlerde nasil oldu 13 hafta kesin net mi oluyor
Musel Dilekklc27 allahtan hayırlısı canım değişmez sanmıyorum erkek kendini hemen belli edermiş çünkü sağlıkla al kucağına inşallah 🥰
Gulcezeren Dilekklc27 bizde 12.ci haftamızda erkek oldugunu öğrendik şuan 23 haftalık olduk ve değişmedi seninkininde sanmıyorum değişebileceğini..
Kubradem Dilekklc27 bana 11 de 13 de kiz bu dediler sonra 15+3te aaa bunun kocaman pipisi varmış dediler şuan 37+3um hala erkek insallaj erkektir 😂 bence biraz daha bekle derim
Emos_64 Dilekklc27 12. haftada büyük ihtimal erkek denmişti sonra hep arkası dönüktü göstermemişti canım ve 19. haftamızda kız olduğunu öğrendik 🥰 16. Haftaya kadar yanıltıcı olabiliyor cinsiyet, sağlıcakla doğsunlar inşallah
Dilekklc27 tuceKK M_agayeva Kubradem Gulcezeren Musel tuceKK yani hayirlisi olsun b4n degismesini umit ediyorum da hayirlisi da diyorum
M_agayeva Bende 12+5 de yuzde 55 erkege bezniyor dedi dr kemik yalisindan hareketlerinden falan dedi benziyor ama 16 haftada net soylerim dedi
Feyzazdra Bana 14 te erkek dedi şöyle bi resim verdi https://hizliresim.com/mXyQAY degişirmi bilmem 16 da gitcem
Dilekklc27 Ayy ne bilim acikcasi kiz istiyoduk yani biraz ona kaptordim erken düşündüm kiz olacagini simdi erkek deyince boyle sanki tuhaf oldum rabhim en iyisini hayirlisini bilendir hayirli boylee demek
Happy46 Dilekklc27 12+4 de banada bir çıkıntıyla erkeğe benziyor dedi klitorisde olabilir dedi değişirmi bilmiyorum çok merak ediyorum 🤷♀️😁
Deletedmom0810 Happy46 bize %90 kız demişti o haftalarda biz heyecandan isim bile düşünmüştük ve 16. Haftada erkek olduğunu çıkıntının pipi olduğunu öğrendik 😂😂
Hiram1905 Dilekklc27 ona bakarsan bn rüyamda ilkini hep erkek gordum emindmde ama kızım oldu bunuda erkek gördüm çokta emindm yine kızım oluck😃
Dilekklc27 Hiram1905 ay anam ne bilim benim 3 oğlum var bu son kiz olsundedim ondan dogurma karari aldim ama ne bilim ya
Deletedmom0810 Dilekklc27 hayır net olmuyor değişebiliyor bizim de değişti 🙈 16. Haftada net olarak öğrendik fakat 20. Haftayı detaylı ultrasonu beklemek en doğrusu gibi 🙏🏻
Tgckync 13.haftamda erkek oldugnu ogrendim hatta kendim gördüm doktora erkek bu diye bagirdim doktor evet dedi 33 haftaligim hala erkek degismedi yani
Emos_64 Happy46 çıkıntı var gibi demişti canım ama sonrasında vajina yapısı çıkıntılı o yüzden pipi olarak algılamışız dedi 😃😃