kullanıyorum ama kapı pencere acık havalandırmadan durmuyorum. cok solumamak lazım. Birde Bingonun kokusuz olanı güzel yani cok cok iyi diyemem ama işimi görüyo hemde fazla yogun bir kokusu olmadıgından beni de nefessiz bırakmıyo onu da deneyebilirsiniz.