Bugün 32. Haftamiza girdik.
Son 2 haftadır aşırı uykum geliyor.. 10 11 lerde kalktığımda kahvaltınediyorum namaz vs derken zorlaya zorlaya saati 14.00 ediyorum ve yine uykuya düşüyodum.. Gece de 2 den önce uyuyamıyordum.. Şimdi ise uyumam sabah 6 7leri buluyo doğal olarak 13.00lere doğru uyanıyorum.. Sıkıntı şu ki 1 2 saat sonra yine aşırı uykum geliyo. Tansiyonum yada şekerim de değişiklik olmuyor yediklerim mi ağırlık yapıyor diye de denedim ama hiç etkileri olmuyor.. Günüm yok oluyor çok bunalıyorum bu durumdan.. Bu şekilde olan var mı?