Mehricik 20ci haftadayim ilk gebeliyimde 30cu haftadan rahim agzi kisaligi sebebiyle yatak rejiminde oldum. Peser takildi ve 37 haftada doguldu simdi ikinci gebeligim 20cu haftada basladi kimin basina geldi ve dogum ne zaman oldu dikis ise yariyomu?
Nurrrrr444 Mehricik 18. Hhaftada benimde baslamisti rahim kasilmasi suan 36. Jaftadayim henüz dogum olmadi doktorm ozaman bana sadece yatmamai syledi ve endol diye bi fotol vermisti
Kbrbydk Mehricik benimde kaybim var. 21haftalikken doğum yaptım. Şimdi dikisliyim. 12+5 te yapıldı. 24haftaligiz. Dikise rağmen kısalma devam ediyor ama en azından tedbir aldik. Size bunda aslında önlem amaçlı dikiş atmaları gerekmiyor muydu? Zaten belli kısalma var onlemeleri gerekir.
R_abia Mehricik 23. Haftada acil serklaj oldum 37. Haftada doğım yaptım. Önce Rabbim sonra dikiş ve yatak istiratiyle o haftalara gelebildim şükğr kızım 2 aylık şimdi
Mehricik Kbrbydk allah korusun. Bende basta normal oluyo sonradan kisalma basliyir dr gerekmezse yapmayalim demsiti ama yine de dikkat ediyodu simdi 32mm oldu diye dikis aticak
Kbrbydk Mehricik korkuttuysam özür dilerim. Ben o zaman bilmiyordum tabi sonradan öğrendim. 32 mm çok kısa değilmiş yatak istirahati ile devam eder sanki ama tabi kontrol ederek gitmek gerek. Tabi dikiş en iyisi😊