Kızlar bebeğin eşyalarını makinede hassas/elde yıkamada 30° yıkadım bi sıkıntı yok ama kanguruyu makineye atmakta kararsızım klipsleri zarar görür diye çekiniyorum. Sizler nasıl yıkadınız elde yıkasam daha mı iyi olur ? Makine için aldığım bebek deterjanını elde yıkamak için kullanabilir miyim?