Oykum__ canım bende aynı senin gibi idim 4 kilo verdim bu süreçte. Bugün 12+3 deyim. Bugün biraz iyi hissettiğim için güzel kahvaltı yaptım, meyve, kuru yemiş, süt saati yaptım. Annem falan çok şaşırdı. Maşallah maşallah deyip duruyor. Allah’ın izniyle sen de öyle olursun😊