Selam arkadaslar 21. Haftadan beri erken doğum riskim var kanama sonrası progestan kapsül ve iğneyle başlamıştık ama progestan iğne yeterli olmadı 25. Haftada tekrar kanamam oldu şimdi progestan kapsül ve pruluton iğneye başladık bi başka doktora gittim başka fikirde almak istedim o 30. Haftaya kadar haftada bir vurulsan yeterli dedi. Kendi doktorum doğuma kadar vurulucaksın dedi. Siz haftaya kadar kullandınız ?